Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

BeautyDictionary-Το λεξικό της Ομορφιάς

Καλησπέρα ομορφιές μου!!!

Το ταξίδι στον πλανήτη Ομορφιά ξεκίνησε κι εμείς για να συνεννοηθούμε με τους ντόπιους (τα καλλυντικά καλεεε) 
πρέπει να μάθουμε τη γλώσσα τους, έστω να αναγνωρίζουμε μερικές βασικές έννοιες.
Δεν ξέρω ποια είναι η σχέση σου με την περιποίηση της επιδερμίδας και το μακιγιάζ, αλλά οφείλω να ομολογήσω οτι ο δικός μου έρωτας μόλις άρχισε!
Και μιλάμε για έρωτα μπαμ και κάτω, οδηγώ και σε σκέφτομαι, σε βλέπω στο ποτήρι μου κλπ κλπ

Έχω λοιπόν πολλές άγνωστες λέξεις:

Primer
Blending
Ombre
Foundation (ποια η διαφορά του από το make up; )
Shimmer
Blush
Serum
Haul

Έχω επίσης πολλές απορίες, όπως

-με ποια σειρά βάζουμε concealer-make up-shimmer-πούδρα (μα είναι απαραίτητα όλα αυτά;;;)
-τι διαφορά έχει η πούδρα κομπακτ από την σκόνη
-BB ή CC και γιατί; (ξέρω, για να είμαι ΑΑΑ!)
-τι θα γίνει τέλος πάντων με τα φρύδια; 
-τα καινούρια πινέλα μακιγιάζ τα πλένουμε; (εδώ που τα λέμε...πινέλα; Γιατί;)

Αν έχεις πάνω από 3 άγνωστες λέξεις και έστω 2 απορίες ίδιες με τις δικές μου............................

                                          ......................είσαι στο σωστό μέρος!

ΜΑΖΙ παρεούλα θα τα μάθουμε όλα!
Γιατί εντάξει δεν γεννήθηκα Cindy Crawford, μπορώ όμως να είμαι Όμορφη Κάθε Μέρα!!

Σας φιλώ γλυκά ομορφοκόριτσα!


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου