Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

BeautyDictionary#1: To Highlighter (Λάμπεις Μπάμπη μου!)

Καλημέρα Ομορφιές μου!!!

Ρώτησα τις φίλες μου στο Όμορφη Κάθε Μέρα στο Fb τι είναι το Highlighter
κι απάντηση δεν πήρα, ούτε μία, καμία μα καμία..!

Αν ξέρεις τι είναι πες μας τη γνώμη σου.
Αν δεν ξέρεις έλα να μάθουμε μαζί! 

Γιατί, μη νομίζεις οτι το παίζω φωστήρας του μακιγιάζ, τώρα τα μαθαίνω κι εγώ όλα αυτά τα κινέζικαλαμπουρνέζικα κόλπα. Γιατί μου ήρθε έτσι ξαφνικά ένας ντουβρουτζάς κι αποφάσισα να κάνω οτι μπορώ για να είμαι Όμορφη Κάθε Μέρα! 
Σαν τουρίστες στον πλανήτη της ομορφιάς θα μάθουμε μερικές βασικές λέξεις για να μπορούμε να συνεννοηθούμε καλύτερα με όλα τα υπέροχα πλάσματα και τα αντικείμενα του μακιγιάζ και της περιποίησης!
Τέλος ποιητικού οίστρου, ας περάσουμε στο παρασύνθημα.

Highlighter
Είναι αυτό που δίνει φως, τονίζει, φωτίζει όπου μπει.
Θα το βρείς σε μορφή πούδρας, κρέμας και σε πέρλες.







Αν έχεις λιπαρή επιδερμίδα προτίμησε την πούδρα. 
Θα μου πεις, αν έχω λιπαρή επιδερμίδα και άρα γυαλίζω, γιατί να βάλω κάτι που θα με κάνει να γυαλίζω περισσότερο;
Αυτή την απορία είχα κι εγώ, γι αυτό το προσπερνούσα πάντα στα ράφια και τους καταλόγους με τα καλλυντικά.
Τι να την κάνω τη λάμψη; Στολίδι είμαι μόνη μου πανάθεμα το μπόι μου που λέει και το γνωστό άσμα!
Κι όμως! Οτι λάμπει δεν είναι χρυσός και οτι γυαλίζει δεν είναι λιπαρότητα.
Η γυαλάδα που αφήνει το σμήγμα στην επιδερμίδα είναι αντιαισθητική και κάνει μπαμ από μίλια μακρυά.
Η λάμψη που αφήνει το highlighter δίνει μια όψη υγείας, αντανακλά το φως-άρα μας βοηθάει να κρύψουμε σημεία (βλέπε μυτόγκα) και να αναδείξουμε άλλα (τις ματάρες μας).
Επίσης, δεν φωνάζει "γιουχουυυ λαμποκοπάααωωω" αλλά προσφέρει στο τελικό αποτέλεσμα μια νότα αριστοκρατική και διακριτική.

Αν δε θέλεις να πάρεις ένα ειδικό προϊόν, μπορείς να κάνεις πειράματα με το make up ή το concealer σου, αρκεί να είναι 2 τόνους πιο ανοιχτό από το χρώμα της επιδερμίδας σου.
Μπορείς να επιλέξεις ματ υφή ή ελαφρώς ιριδίζουσα (μπρονζέ για το καλοκαίρι!) αλλά πότέ ποτέ ποτέ μη βάλεις glitter, τα Χριστούγεννα αργούν ακόμα.

Πως το βάζεις; 
Με πινέλο αν είναι σε μορφή πούδρας ή με τα δάχτυλα αν είναι μους.
Ένα μικρό πινέλο για ρουζ σίγουρα έχεις κι αν δεν έχεις ευκαιρία να πάρεις.
Για το νέο μου έρωτα με τα πινέλα θα σου πω άλλη φορά.
 
Που το βάζεις; 
Αυτό είναι πολύ βασικό γιατί οκ καλή η λάμψη αλλά αν το παρακάνεις θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι!

Βάζεις highlighter  
  • στα ζυγωματικά: έτσι αποκτάς μαγουλάκι λαμπερό νεανικό γεμάτο υγεία. Επιπλέον, τραβάς την προσοχή από τα ταλαιπωρημένα σου μάτια, τους μαύρους κύκλους, τα τσιγάρα τα ποτά και τα ξενύχτια-ξέρεις εσύ. Ναι ταλαίπωρη ξάγρυπνη μάνα, είναι και για σένα το χάι-λάιτερ, ναι σου λέω, τολμησέ το!
  • στους κροτάφους: για να αλλάξεις το φεγγαρίσιο πρόσωπό σου, να το κάνεις λίγο πιο Kate Moss. Σε αυτό θα σε βοηθήσει το contouring. Επ! Κι άλλη άγνωστη λέξη; Θα την εξηγήσουμε σε επόμενο μάθημα, μην πτοείσαι, συνέχισε να διαβάζεις.
  • κάτω από τα φρύδια γιατί φωτίζει το βλέμμα και απομακρύνει τα μάτια (των άλλων) από τα κουτσουρεμένα φρύδια σου. Ιδανικό για τις μέρες που δεν πρόλαβες να φλερτάρεις με το τσιμπιδάκι.
  • στο μέτωπο και στο πηγούνι: μια μικρή -μικρή μικρούλα- ποσότητα δίνει λάμψη σε όλο το πρόσωπο.
  • στη ράχη της μύτης, για ευνόητους λόγους, μικραίνει δεν παχαίνει! Πέφτει εκεί το φως και τσουπ αποκτάς μυτούλα γαλλική και κομψή. Δηλαδή την ψευδαίσθηση αποκτάς faux μύτη, ε δεν κάνει και θαύματα. Αλλά τι σημασία έχει; Κάθε χαρακτηριστικό μας το αγαπάμε γιατί μας δίνει τύπο, γιατί αγαπάμε τον εαυτό μας με όλες τις (τέλειες) ατέλειες του!
Να θυμάσαι οτι το highlighter τονίζει, δεν καλύπτει. 
Αν το βάλεις πάνω σε ρυτίδες, σπυράκια, κοκκινίλες για να τις κρύψεις, θα πετύχεις το αντίθετο αποτέλεσμα.
Το μαγικό που κάνει είναι οτι δημιουργεί εφέ, δουλεύει με την ψευδαίσθηση, τραβόντας την προσοχή ή αντανακλώντας το φως.
Χρησιμοποίησε το με προσοχή, κάνε δοκιμές στο σπίτι μια μέρα που έχεις χρόνο και διάθεση, όχι πριν πας σε ένα σημαντικό ραντεβού.
Ακόμα κι αν το παρακάνεις, μη σκας, πάρε ένα πινέλο για πούδρα (πάρε σου λέω και δε θα το μετανιώσεις!) και σβήσε την περιττή ποσότητα με κυκλικές κινήσεις μέχρι να πετύχεις ομοιόμορφο αποτέλεσμα.
Αν δε θέλεις να ξοδέψεις πολλά για κάτι που δεν ξέρεις αν τελικά θα θέλεις να χρησιμοποιείς, μπορείς να διαλέξεις ένα πιο οικονομικό highlighter. Τόλμησε το, θα εκπλαγείς από το αποτέλεσμα!




Τώρα που ξέρεις, πες μου, θα το δοκιμάσεις;


Σας φιλώ γλυκά ομορφοκόριτσα!!!





3 σχόλια:

  1. Θα το δοκιμάσω, ναι. Με τα baby steps που κάνω στο μακιγιαζ, νομίζω τον Δεκέμβρη θα είμαι έτοιμη :D
    Έχεις βραβείο εδώ http://toolbox-crafts.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html
    αν δε στραβώθηκα τελείως και δεν σου το έχουν ήδη δώσει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί θα βαδίσουμε στη λεωφόρο της δόξας και της ομορφιάς.
      Πςςςς καλό ε;
      Μη νομίζεις κι εγώ τώρα τα μαθαίνω..
      Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!!

      Διαγραφή
    2. Εμπρός αδελφές μου να κατακτήσουμε τα μυστικά του maquillage! Χα χα..

      Διαγραφή