Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Monday Task Περιποιουμαστε τα σύνεργα της ομορφιάς!

Καλημέρα Ομορφιές μου!!!



Μια όμορφη εβδομάδα ξεκινά κι εμείς φροντίζουμε τα σύνεργα του μακιγιάζ, αυτά που μας κάνουν όμορφες κάθε μέρα !

Πλένουμε όλα τα σφουγγαράκια μας.
Τα βάζουμε λίγη ώρα σε ένα μπολ με χλιαρό νεράκι.
Μετά τα σαπουνίζουμε ένα ένα με απαλό καθαριστικό προσώπου ή βρεφικό ή άλλο σαμπουάν.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μέχρι και υγρό πιάτων που εξαφανίζει τα πάντα.
Ξεκίνα με ήπια καθαριστικά ή οτι σε βολεύει και αναλόγως συνεχίζεις.




Καθαρίζουμε τα πινέλα μας.
Εδώ υπάρχουν πολλοί τρόποι, υπάρχει και ειδικό spray που απολυμαίνει.
Θα σου πω τι έκανα εγώ που τα πινέλα είναι πολύ πρόσφατη προσθήκη στη συλλογή μου, μέχρι τώρα τα θεωρούσα παντελώς άχρηστα, μέχρι που είδα ένα βιντεάκι στο youtube και άλλαξα γνώμη! Αλλά αυτή την ιστορία θα σου την πω άλλη φορά.
Τα βρέχουμε, τα σαπουνίζουμε με ήπιο καθαριστικό-εγώ χρησιμοποίησα βρεφικό σαμπουάν-τα ξεπλένουμε πολύ καλά.
Πολύ καλά λέμε! Μέχρι το νερό να βγαίνει τελείως καθαρό.
Τα τοποθετούμε οριζόντια πάνω σε πετσέτα για να στεγνώσουν με τον πιο φυσικό τρόπο, χωρίς να χάσουν το σχήμα τους.
Αν είναι σκληρά μπορείς να τα βυθίσεις λίγη ώρα σε ένα μπολ με μαλακτική κρέμα. 
Αν το πινέλο σου ξεμαλλιάζεται και μαδάει...μάλλον δεν είναι καλό πινέλο.



 Πετάμε όσα καλλυντικά έχουν λήξει ή αλλοιωθεί.
Θυμάσαι εκείνη την μάσκαρα που έχει ξεραθεί από καιρό; Που την πήρες πρόπερσυ στο γάμο της Μαρίας; 
Ε ήρθε η ώρα να την πετάξεις! Τη μάσκαρα, όχι τη Μαρία, εκείνη έχει ένα κουκλί μωρό κι εσύ μια ληγμένη μάσκαρα-κινητή βόμβα μικροβίων.
Το ξέρω δεν μπορείς να την αποχωριστείς, αλλά εσύ το ξέρεις οτι κινδυνεύουν τα ματάκια σου;
Για να μην έχεις επισκέψεις από την αγαπητή αλλά ενοχλητική κυρία Επιπεφυκίτιδα, πέταξε την τώρα!



Ξύνω ξύνεις ξύνει!
Ξύνουμε όλα τα μολυβάκια μας για γραμμές ακριβείας!
Προσπαθείς να κάνεις μια λεπτή λεπτούλα γραμμή eyeliner αλλά..μάταια. Δε φταίει το χέρι σου, δε φταίει το μάτι σου, φταίει η μύτη.
 Όχι η δική σου, του μολυβιού!
Η ξυστρούλα που βλέπετε είναι της Avon και την έχω καταευχαριστηθεί γιατί δεν σπάει τις μύτες και κυρίως γιατί έχει καπάκι και δεν σκορπάει το...ξυσματάκι-πως το λένε; Αυτό. 



Αν πάλι είσαι καλλιτεχνικός τύπος μπορείς να το κρατήσεις για να φτιάξεις μια ωραία ζωγραφιά!





Πετάμε τα άδεια.
Αποσύρουμε όλες τις άδειες συσκευασίες που απλώς μας πιάνουν χώρο.
Αφού προηγουμένως εξαντλήσουμε όλο το προϊόν. Αν έχει μείνει λίγο στις άκρες (όπως η πούδρα αριστερά) το ξύνουμε με ένα μυτερό αντικείμενο -άσε κάτω τα μαχαίρια καλέεεε, αρκεί η άκρη από το πινέλο σου- να γίνει σκόνη και το χρησιμοποιούμε μέχρι τον τελευταίο κόκκο!
Εσύ που έκανες τη ζωγραφιά με τα ξύσματα πριν, μπορείς να κρατήσεις τα άδεια κουτάκια, αρκεί να μας δείξεις πως να τα αξιοποίησες.
Θα κάνεις θαύματα είμαι σίγουρη!




Για εμένα που ή βιάζομαι ή βαριέμαι και τέλος πάντων δε θέλω να ασχοληθώ πολύ, αυτή η ρουτίνα αρκεί.
Θέλω όμως πολύ να μάθω τι κάνετε εσείς! 

Πες μας, εσύ πως καθαρίζεις τα πινέλα σου;
Τι κάνεις με τις άδειες συσκευασίες;
Έχεις κάποιο tip να μοιραστείς μαζί μας;;


Σας φιλώ γλυκά ομορφοκόριτσα!!!











8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post και πολύ ενημερωτικό!!
    Στείλε μας τα στοιχεία σου κέρδισες στον διαγωνισμό μας!!
    Συγχαρητήρια!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έστειλα τα στοιχεία μου σε μήνυμα στο προφίλ σας στο FB https://www.facebook.com/pages/Beautyholics2013/333239210137775

      Διαγραφή
  2. Εγω δεν χρησιμοποοιω σφουγγαρακια γιατι δεν μπορω να τα πλενω.. ναι και ομως!! χαχα!!! Γενικα δεν κανω κατι διαφορετικο απο τα κλασικα που εγραψες και εσυ!
    Σε εχω βραβευσει στο blog μου! Θα χαρω πολυ να διαβασω τις απαντησεις σου!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Γιατί σε δυσκολεύουν τα σφουγγαράκια στο πλύσιμο; Βάλτα να μουλιάσουν καλά και μετά καθαρίζουν εύκολα.
      Σε ευχαριστώ για το βραβείο!! θα έρθω να το παραλάβω!

      Διαγραφή
  3. Και εγώ πλένω με antibacterial σαπουνι πινελα και σφουγγαρακια και τα αφηνω ξαπλωμενα σε μια πετσετα να στεγνωσουν! Απο καλλιτεχνίες δεν κάνω και πολλά για να ειμαι ειλικρινής! Πολύ ωραια ανάρτηση!
    φιλιά
    Μαιρη
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Ποιο σαπούνι χρησιμοποιείς για τον καθαρισμό;

      (Σε διαβάζω φανατικά το ξέρεις; :) )

      Διαγραφή
    2. τωρα ειδα αυτη τη τελεια απαντηση!! Με κανεις και κοκκινιζω καλε!!! ΒΑσικα χρησιμοποιω οτι ξεβαφτικο μου βρισκεται την καθε περιοδο! Τωρα τα πινέλα μου τα πλένω με το υγρό της Castalia που τελειωνει και το κρατησα για τα πινελα ειδικα!
      Καλη εβδομαδα Doll
      Εver Matte Skin Balancing Foundation by Clarins! REVIEW through a guest blog-post by miss Margaret Cruzemark!
      http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2014/01/ver-matte-skin-balancing-foundation-by.html

      Διαγραφή